Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

Probabil că femeia a obosit să joace rolul secundar, vrea într-un fel anume să arunce vreascuri pe foc și să-l reaprindă pe bărbat cu o replică de genul. Dar de ce să-l reaprindă? Să aibă femeia energie din masculinitatea bărbatului? I-o soarbe din priviri? Ea, ființă secundară, dar cu o autoritate moștenită de la mama natură, prin inteligență să se afirme, dar și mai mult prin feminitate. Păi, tu ești bărbatul! Dacă vrei să mă vezi frumoasă, lasă-mă să nu fac nimic sau cel puțin să fac treburi de femei, altminteri frumusețea mea capătă riduri, așa că tu ești bărbatul. Eu, fire gentilă, de o mărinimie aparte, care sunt nevoită să joc rolul atât de femeie, cât și de bărbat, ți-aș spune-o în față de nenumărate ori că tu ești bărbatul. Totuși, de ce femeile folosesc această replică? Cu ce bărbatul e mai bărbat decât femeia? Oare nu avem și noi, bărbații, sensibilitățile noastre? Chiar nu vrem să ne simțim egali întru desăvârșirea asta a naturii? Eu bărbat și tu femeie, dar prin ce? Bărbatul întru putere și femeia întru eleganță? Deci, într-un fel anume bărbatul fură din eleganța femeii. Așa că o replică de genul „tu ești bărbatul”, i-ar aminti bărbatului să nu calce hotarul. Ea nu prea tolerează concurența. Vrea să se simtă femeie, protejată, ajutată, înțeleasă, iubită. Și-apoi, egalitate între bărbat și femeie nu prea există. Oricum unul din ei va sta deasupra celuilalt. Totuși, o fi existând egalitatea ambilor în dreptul de-a schimba pozițiile. Așa că, bărbatule, mai treci și tu din când în când deasupra.  

Comentarii

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte fericită din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu magia și vraja lui de dragoste. Am fost căsătorit de 6 ani și a fost atât de îngrozitor pentru că soțul meu chiar mă înșela și căuta să divorțeze, dar când am dat peste e-mailul Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recapete fostul și ajuta la repararea relatiei. și îi face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi i-am cerut ajutorul, dar spre surprinderea mea, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc pentru că soțul meu s-a schimbat total definitiv. Întotdeauna vrea să fie lângă mine și nu poate face nimic fără cadoul meu. Îmi place foarte mult căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. AI NEVOIE DE AJUTOR ATUNCI CONTACTATI ACUM DOCTORUL SAGURU PRIN EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com El este singurul raspuns la problema ta si te face sa te simti fericit in relatia ta. și este, de asemenea, perfect în
    1 Vraja de IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX-ÎNAPOI
    3 FRUCLE PANTECULUI
    PROMOVARE 4 VRAJI
    5 PROTECȚIA VRAJILOR
    6 Vraja de afaceri
    7 Vraja de MUNCĂ BUNĂ
    8 Vraja de loterie și Vraja de caz de instanță

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceasta este mărturia mea despre munca bună a Dr. Ayo care m-a ajutat... Sunt Ann Earnis din Carolina de Nord, SUA. Și îmi pare rău că am pus asta pe net, dar va trebui, de către acest cel mai bun vrăjitor din lume care l-a adus înapoi pe soțul meu care m-a lăsat afară în ultimii 3 ani, în cele din urmă l-am întâlnit pe acest om pe un site de blog postat de unul dintre clienții lui pentru ajutor, i-am explicat totul și mi-a spus despre un vrăjitor despre care auzise și mi-a dat o adresă de e-mail pentru a-i scrie vrăjitorului să-i spun problemele mele. În doar 1 zi, soțul meu s-a întors la mine. Vreau doar să-i mulțumesc acestui vrăjitor sincer și sincer, domnule, tot ce mi-ați spus s-a întâmplat și vă mulțumesc domnule. Vă rog, vreau să spun tuturor celor care caută orice soluție la problema lor, vă sfătuiesc să consultați acest vrăjitor, el este real, este puternic și orice va spune vrăjitorul este ceea ce se va întâmpla, pentru că tot ceea ce vrăjitorul mi-a spus că s-a întâmplat. Îl puteți contacta pe: direct pe whats-app +2347055691377 sau e-mail:drayospell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Bărbatul tău a spus brusc că vrea să divorțeze și că vrei să te întorci când mai există dragoste în familie? Atunci nu mai căuta pentru că Dr. Ajayi marele vrăjitor este cel potrivit pentru tine. De profesie sunt bancher, când căsnicia mea de 7 ani s-a prăbușit, asta chiar mi-a frânt inima și chiar mi-a afectat meseria pentru că mă gândeam mereu și nu mă concentram. Îmi iubesc cu adevărat soțul, așa că caut modalități pe care să le pot recupera după ce am trăit separat timp de aproximativ 5 luni. Am dat peste mărturia unui bărbat care a spus că a reușit să obțină o promovare cu ajutorul marelui vrăjitor Dr. Ajayi, așa că i-am luat legătura și l-am contactat, i-am explicat problemele de căsătorie și el m-a asigurat că lucrurile vor urma. devine mai bine pentru mine, dar mi-a spus câteva lucruri care trebuie făcute pentru a-mi atinge scopul, i-am urmat instrucțiunile și astăzi trăiesc din nou fericit cu soțul meu, el este cu adevărat un om minunat și binecuvântat de zeii săi. Contactați Dr. Ajayi pentru orice fel de probleme de viață pe numărul său Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau Email: drajayi1990@gmail.com nu veți regreta întâlnirea cu el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau să-i mulțumesc foarte mult unui mare vrăjitor numit Dr Ajayi pentru rugăciunile spirituale grozave pe care le-a făcut în viața mea, aducându-mi înapoi fostul meu iubit după multe luni de despărțire și singurătate. Prin aceasta, sunt convins că ești trimis în această lume pentru a salva oamenii din dureri de inimă și, de asemenea, pentru a ne ajuta să găsim soluția la fiecare problemă de relație. pentru cei dintre voi care au o problemă de relație sau alta, de ce să nu contactați Dr. Ajayi, acesta este cel mai bun loc în care vă puteți rezolva toate problemele, inclusiv lipsa locurilor de muncă și promoții, vrăji de legare și căsătorie, vrăji de divorț și atracție, noroc și vrăji de loto, vrăji de fertilitate și sarcină, precum și succesul în afaceri și creșterea clienților, câștigarea cauzelor în instanță și multe altele. contactați-l pe e-mail: drajayi1990@gmail.com sau contactați whatsapp +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  6. DR WALE s-a născut într-o familie de psihici talentați. Tatăl lui știa să citească gândurile și îi plăcea să spună oamenilor ce gândesc. Mama lui știa și ea să citească gândurile, dar avea o putere mai mare. Ea a fost binecuvântată cu capacitatea de a se concentra asupra dorinței unei persoane și de a o face realitate!
    Ai nevoie să găsești echilibrul și fericirea în viață?
    Îți îndeplinești scopul și destinul vieții tale?
    DR WALE și al șaptelea spirit cunoscut și ca mari puteri aici este gata să răspundă!!
    1. Remediați relațiile rupte și restabiliți căsătoriile (legeți iubiții împreună)
    2. Aduceți înapoi dragostea pierdută (fostul iubit înapoi)
    3. Inel magic și protecție spirituală,
    4. Promovarea și favorizarea locurilor de muncă,
    5. Alungă spiritul rău și vrăjitoria,
    6. Faima și bogăția,
    7. Anularea cauzelor în instanță, a dosarelor de divorț și anularea datoriilor
    8. Ierburi pentru BTS și infecții și boli cronice,
    9. ritualuri de bani,
    10. Aduceți înapoi bunurile furate și recuperarea destinului,
    11. Porțiune de vânzări rapide pentru comercianți,
    12. Promovați la locul de muncă,
    13. Căsătorește-te cu adevărata iubire a vieții tale,
    14. Controlul minții și lectura,
    15. Anulați blestemele de la persoanele afectate și opriți visele rele,
    16. Renunță la obiceiurile proaste,
    17. Află un iubit adevărat,
    18. Ierburi pentru fertilitate,
    19. Nu mai înșela partenerul,
    20. Curățare de ghinion (elimină vrăjile rele)
    21. Deturnează problemele viitoare..etc
    WhatsApp/Viber +2347054019402
    E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare prieteni, sunt Aina și nu am crezut niciodată în nimic supranatural, dar un om puternic numit Dr Ajayi m-a făcut să am o altă viziune asupra vieții. L-am întâlnit pe omul puternic Dr Ajayi online, când treceam prin dureri emoționale, pentru că iubitul meu de 4 ani m-a părăsit pentru o altă femeie fără ca noi să avem vreo neînțelegere. I-am explicat situația mea puternicului Dr Ajayi și m-a făcut să înțeleg că ceea ce se întâmplă nu este firesc și mi-a spus pașii de urmat pentru a-mi recâștiga iubitul, i-am urmat instrucțiunile și după 2 zile iubitul meu care m-a părăsit de 8 luni. deblochează-mă de pe platforma lui de socializare și m-a contactat că se întoarce acasă și ar trebui să-l iert. de atunci, viața mea amoroasă a fost minunată. Îți mulțumesc Dr. Ajayi pentru că m-ai făcut să cred în supranatural, dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă, Dr Ajayi este 100 SIGUR. contactați-l pe e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Viber / Whatsapp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  8. Există un PSYCHIC grozav care oferă oamenilor numere câștigătoare la loterie. Am câștigat 839.342.000 de milioane de dolari cu ajutorul numerelor sale câștigătoare, numele lui este DR WALE. Am jucat la loterie de ani de zile și nu am avut niciodată noroc, dar prietenul meu de la birou a câștigat 996.800.000 de milioane de dolari și a demisionat de la muncă, așa că l-am implorat ajutor și a spus că DR WALE și-a prezis câștigul după ce a făcut o vrajă și i-a dat număr câștigător pentru a juca și el a câștigat, așa că am vorbit cu DR WALE pe WhatsApp: +2347054019402 pentru ajutor. El a răspuns și a spus că trebuie făcută o citire și o vrajă pentru a dezvălui numărul meu câștigător, i-am furnizat cerințele pentru citirea și aruncarea vrăjii. După ce a făcut vraja, mi-a dat câteva cifre și mi-a spus că este numărul meu câștigător și mi-a spus când și unde să-l joc. Am făcut conform instrucțiunilor și câteva zile mai târziu am primit un apel că am câștigat 839.342.000 de milioane de dolari, am crezut că este o glumă până când suma a ajuns în contul meu bancar. DR WALE te poate ajuta și pe tine să câștigi. Contactați-l prin WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau să împărtășesc lumii cum Dr. Ajayi cel Mare a fost binecuvântat de strămoșii săi cu putere spirituală. M-a ajutat să-mi reîntâlnesc căsnicia cu soțul meu care s-a despărțit de mine timp de 2 ani, am încercat să-l recuperez și aproape că am renunțat, dar Dr Ajayi a reușit să mă facă să zâmbesc din nou. Dr Ajayi este un adevărat vrăjitor, poți, de asemenea, să-ți recuperezi fostul și să trăiești o viață fericită pentru totdeauna cu ajutorul doctorului Ajayi. E-mail de contact: drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumnezeu să-l binecuvânteze pe DR WALE pentru munca sa minunată în viața mea, am fost separat de soțul meu de cinci ani și nu am fost mulțumit că aveam nevoie să-mi aduc soțul înapoi, deoarece viața de singurătate a fost atât de îngrozitoare pentru mine și pentru cei trei ai mei. Copii Am căutat despre vreun posibil vrăjitor care poate aduce înapoi iubitul și apoi am dat peste DR WALE Am văzut un comentariu despre DR WALE, cum aduce iubiții împreună cu vrăjitorul lui L-am contactat și m-a ghidat. Am cerut soluții, a început remediul pentru vraja mea, a cerut niște informații pe care i le-am trimis și mi-a mai spus că trebuie să cumpărăm niște articole pentru ca vraja să-mi funcționeze definitiv și pe care i-am simțit banii. după câteva săptămâni, soțul meu mă sună și începe să-mi ceară iertare pentru tot ce se întâmplă. Sunt atât de fericit acum că ne-am întors din nou ca o singură familie pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul marelui vrăjitor. Puteți contacta WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?