Portret psihologic

Și stelele au nevoie de întuneric pentru a lumina mai tare. Poate din acest motiv puțini oameni ajung a fi personalități, fiindcă se îndeaptă spre lumină, când de fapt ar trebui să se îndrepte spre întuneric cu lumina din interiorul lor. Totuși, de ce alegem lumina? Poate pentru că dorim claritate, să vedem lumea în culorile ei. Și dacă lumina spre care ne îndreptăm e caldă, iar cea din interiorul nostru e rece? Există oarecum un grad de subiectivism când e vorba de-a promova ceva, lumina caldă într-o lume rece și lumina rece într-o lume caldă. De ce lumina rece într-o lume caldă? Deoarece uneori e bine să judecăm la rece și să fim precauți cu privire la anumite cicluri sau fenomene ciclice. Știința își are cuvântul, la fel cum îl au și maeștrii spirituali. Nu există cale de mijloc, fiindcă dacă ar exista, am accepta să facem parte din mediocritate. Elitiștii gândesc altfel, au un management al timpului care le permite să se dezvolte multilateral și, fără a se limita la ceva anume. Iluminarea, într-un final, presupune perceperea luminii reci, cât și a luminii calde, conștientizând importanța acestora în dependență de împrejurimi.
Dualismul o fi și în modul meu de gândire. Totuși, nu-mi marginalizez gândirea la conceptul de bine și rău. A privi dincolo de bine și de rău e mult mai eficient, poate primordial acestei lumi, în contextul în care dorim să fim cât mai productivi și profesioniști. V-au mințit cei care au zis că bățul are două capete. Sunt multe bețe care au și trei, petru, cinci capete etc. A vedea modul în care se ramifică un anumit lucru sau o anumită situație e mult mai important decât a susține o poziție falsă, fără a avea o argumentare temeinică.
Am specificat toate aceste lucruri, fiindcă în lume există o ierarhie, când se întâmplă ca oamenii care conduc să nu aibă grad de empatie pentru a înțelege cum să se comporte cu personalul. Unii rabdă, fiindcă așa consideră ei, că se află într-acolo unde este lumină. Alții pleacă, fiindcă au nevoie de întuneric, pentru a lumina împrejurimile cu lumina din interiorul lor. Potențialul joacă un rol la fel de semnificativ precum îl are întunericul, fiindcă apar momente în care trebuie să luminezi mai tare, mai ales când te afli într-o lume în care fiecare își dorește să lumineze. Legea supraviețuirii e dură, rezistă cei mai puternici. E normal să fie astfel, indiferent de faptul că se promovează în societate umanitatea. Să fim umani cu cei care se umilesc pentru o bucată de pâine. Cu ceilalți principiile umanității nu mai sunt valabile. Totuși, oamenii se conformează și e normal să se conformeze. Nu cred că-i o soluție să luptăm contra sistemului, altminteri am demonstra cinismul din noi, ceea ce ne-ar lipsi de lumina interiorului nostru, chiar dacă ne-am afla în întuneric. A ceda poate că-i mult mai bine, mai ales când cel căruia îi cedezi ajunge să conștientizeze anumite lucruri. Așa a apărut morala creștinească. Lumina întru unul Dumnezeu. Sunt ateu și respect orice confesiune religioasă. În genere sunt educat să-i respect pe toți, atât timp cât sunt respectat. Îmi doresc să conduc și să am funcții înalte, dar numai dacă aș fi suficient de responsabil pentu a face față cerințelor. În rest, sunt o fire modestă, îngândurat uneori și săritor la nevoie. Nu dau bani cu împrumut, fiindcă s-a întâmplat ca alții să nu mi-i întoarcă. Prefer să trăiesc din puținul pe care-l am și să calculez. Nu cer salariu mare. La început de cale importantă-i experiența.

Comentarii

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?