Reper pentru creativitate

Acel moment când nu ai cuvinte în tine, dar vrei să fii auzit. Să ieși afară și să le intimidezi cu privirea. Să te resemnezi cu durerea din tine. Să suporți singurătatea sau să scrii vreo poezie. Le încerci pe toate și îți dai seama că nu-ți iese nimic. Nici măcar filmele sau vreo carte bună nu mai trezesc la viață bătăile inimii. Te conservezi în dorința de a evada de lume și de tot și savurezi plăcerea de a dormi sub plapuma timpului. Te ghemuiești în speranța că nu vei fi deranjat de nimeni și simți că te contopești cu binele absolut. De-ai fi știut că e atâta fericire în singurătate, zău că nu mai erai acel cineva care căuta din adins să se afirme. Ai călcat strâmb și te doare. Și parcă te bucuri că nu ai remușcări, dar ceva te roade în stomac. O fi foamea sau fluturii leșinați în mațe. E greu să găsești un răspuns concret, dar te bucură faptul că mai ai o zi de trăit. La ce bun să te chinui cu așteptări inutile? Oricum ești regele propriei nimicnicii. Dacă tot n-ai găsit sens în viață, la ce bun să consumi oxigenul altora? Zici că ai de gând să te iei în mâini? Pe naiba! Același scenariu a nu știu câta oară! Ce-i cu viața asta? E lipsă de creativitate sau ai superputerea de a înțelege scenariul realității? Să schimbi ceva? Doar știi prea bine că atunci când lupți cu răul nu faci altceva decât să fii un rău și mai mare, în caz că devii învingător. Să lupți cu binele parcă tot e alogic, dar s-ar putea să fie și un pic de logică. Căci, cunoaștem prea bine că creativitatea e tocmai în măiestria de a împăca binele cu răul. Iar a împăca binele cu răul o poți face numai atunci când ești net superior binelui și răului. E de înțeles de la sine că această luptă are loc în interiorul tău, altminteri ar fi catastrofal să exteriorizezi ceea ce se întâmplă în tine. Eu nu prea am ce să-ți spun. Totuși, mă bucură faptul că am ajuns la starea în care nu am cuvinte în mine și nu vreau să fiu auzit.

Comentarii

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?