Dedicație fetelor limitate!

Știu că sunt bucată din inima ta. Mă vei ignora și-o să refuzi a ne vedea vreodată. Te-am speriat cu pasiunea din mine. Nici măcar nu-mi mai dai motiv să mă apropii de tine. Te comporți în felul în care o faci și cu băgăreții. Mă ai de infantil și nepriceput în ale dragostei. Îți lipsește siguranța. Îți lipsește durerea din suflet. Ai rămas doar cu cicatricele spirituale, care de fapt nu te fac să ai farmec, ci mai degrabă ți-au umplut făptura cu trufie. Ciupercă otrăvitoare ce ești! Știi doar să mizezi pe frumusețea chipului și ești departe de a împărtăși frumusețea din inima ta. N-ai inimă, scorpie mică ce ești! Aștepți să-ți îmbătrânească chipul pentru a ajunge să-ți doreși să dai viață fetiței din tine. Vei fi flămândă de dragoste în ziua în care o să-ți dai seama că frumusețea ta apune. O să apună într-atât de repede, încât vei simți că ți-ai trăit viața în zadar. Știi bine de ce nu mă apropii de tine! Ești limitată! Nu vreau să-ți dăruiesc limite. Vreau să fii infinitul dragostei din inima mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?