Gândindu-mă la iubita mea

M-am îndrăgostit și nu mai am chef de nimic. E o plăcere apăsătoare între abdomen și piept. Nici nu-mi doresc să spun prea multe lucruri despre această stare. Vreau s-o văd. De ce tocmai eu? De ce m-a lovit dragostea într-un moment atât de neașteptat, dimineața... stând în pat și dorind să fie lângă mine. Nu pot nimic să fac. Abia de mai pot scrie fără a mă gândi la ceva anume. Vreau s-o simt precum simt și respirația de acum. Să vibreze prezența ei în felul în care vibrează dorința de-a o vedea. Era cât pe ce să-i scriu numele, dar nu-i cu putință s-o fac. Dragostea noastră poate exista doar cu condiția că ea va rămâne sub anonimat. Și nu-i vorba de faptul că ar fi o dragoste condiționată, căci ne iubim necondiționat. Doar că nu vreau să merg dincolo de unica condiție a iubirii noastre, să nu-i divulg identitatea.
E fantastică. Nici măcar nu trebuie să închid ochii pentru a mă bucura de prezența ei din gândurile mele. Iar era să-i scriu numele... Mă gândesc acum la numele ei și poate că în mod telepatic s-a transmis acest nume în mintea cititorului. Să presupunem că știi despre cine scriu. Ia zi-mi! Oare-s demn de iubire din partea unei ființe atât de gingașe? Atingerile ei angelice și dorința-i nemărginită de-a se plimba în lumea mea... atingându-mi pieptul, abdomenul, penisul. Să-l excite cu mâna ei ușoară și să nu-i ajungă o milisecundă pentru a mă aduce la orgasm. Tremur și acum, în momentul în care scriu...
Se aude o voce care plânge la etajul de sus. Din ce în ce mai tare plânge și poate că e și lovită de bărbatul ei. Des se aud scene de gelozie și scandaluri, de parcă ea s-a angajat în rolul de servitoare prin semnarea actului conjugal. Știu că e o femeie frumoasă și sensibilă, dar și el e doctor, născut într-un fel să aibă principii. Încă mai plânge. Nu pot cu nimic s-o ajut, dar pot să mă ajut pe mine și pe iubita mea, să nu fim posesivi. Iubirea e dincolo de posesiune și... a lovit-o. Aud cum continuă s-o lovească și nu mai știu ce să fac. Lovește cu pumnii în podea și plânge. Spală podeaua cu lacrimi de servitoare. Poate că am exagerat în acest moment, totuși nu mi-aș dori o femeie care să nu pună preț pe trăirile ei. Ador să simt că-i reciprocitate în toate sensurile. Abia aștept să ne vedem deseară și s-o îmbrățișez, să-i sărut fruntea și obrăjorii, și să ne povestim unul altuia impresiile despre timpul petrecut la distanță.

Comentarii

  1. Gandindu-te la iubita ta...te-ai abatut de la tema :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună din nou, am vrut doar să vă mulțumesc pentru vraja de dragoste. Am vrut să vă fac o scurtă istorie a căsătoriei mele. Soțul meu m-a părăsit pentru o femeie mai tânără și am fost devastată. A fost ca și cum l-a avut sub o vrajă diabolică, soțul s-a întors împotriva mea peste noapte fără niciun avertisment. S-a întâmplat anul acesta, eram disperat să se întoarcă pentru că am construit multe împreună și le-ar rupe inimile copiilor. Am folosit fiecare site web de vrăji pe care l-am putut găsi fără rezultate. Apoi am văzut o mărturie specială despre DR WALE și chiar mi-a dat speranță pentru că era similar cu cazul meu. L-am contactat și mi-a explicat totul despre ce ar trebui să fac. A început să lucreze cu mine și, ca urmare a tuturor lucrărilor sale minunate, soțul meu este aici chiar acum lângă mine, ceea ce este un vis devenit realitate. Sunt atât de fericit și privilegiat că l-am cunoscut pe DR WALE. Mulțumesc! Dacă aveți probleme similare, vă rugăm să contactați DR WALE și fiți siguri că veți primi ajutor.
    Aici contactul lui.
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau
    E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu și soțul MEU ne-am despărțit recent. Suntem căsătoriți de șase ani și a fost o relație abuzivă în toate felurile. Vreau să-mi dau seama și să-mi rezolv propriile probleme, astfel încât să pot fi o mamă și o soție grozave, dar simt că este o pierdere de timp să încerc să-mi repar căsnicia pentru că s-a stricat și sunt epuizată din punct de vedere emoțional și vreau doar să o fac. concentrează-te pe copiii mei. Și simt că este nedrept pentru mine să încerc să repar ceva în care sunt singurul care depune eforturi. Sunt așa confuz. Acestea au fost deciziile mele până când am dat peste un articol într-un blog despre cum Ultimate Spell a lui DR WALE, care a ajutat mulți oameni să restabilească căsătoriile/relațiile rupte. L-am contactat repede și mi-a spus ce ar trebui să fac, ceea ce am făcut imediat. În câteva săptămâni, soțul meu s-a întors și cea mai mare parte este că soțul meu s-a schimbat complet, nu mă mai abuzează sau insultă. Astăzi, a devenit un soț iubitor și grijuliu. puteți contacta DR WALE pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Recomand cu căldură acest serviciu celor care se confruntă cu dificultăți în încercarea de a-și restabili relația/căsătoria. El este adevărata afacere. puteți contacta DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Din respect pentru tine și vrăjile tale, trebuie să fac cunoscută tuturor această mărturie. Am fost la alți vrăjitori fără să văd niciun rezultat. Mi-am dorit doar să vin la tine mai devreme, am primit tot ce este mai bun de la tine. Fostul meu soț a fost plecat de ani de zile și am fost peste tot și alți vrăjitori pentru ajutor, dar niciun rezultat până când prietenul meu mi-a prezentat DR WALE. După ce s-a terminat Vraja de dragoste, am primit în sfârșit un telefon de la el. Vrăjile lui au făcut minuni și soțul meu s-a întors plin de dragoste. A fost ca o minune! S-a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să-l iert, am fost cu adevărat uluit și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și vesel, ești un Dumnezeu trimis mie și întregii mele familii. Și acum sunt din nou o femeie veselă. Multumesc mult DR WALE. Pentru toți cei care caută un vrăjitor adevărat, contactați DR WALE PE WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte fericit să împărtășesc această mărturie uimitoare, am fost rănită și am fost frântă când soțul meu m-a lăsat cu copilul nostru, am fost confuză și nu știam ce să fac, l-am iubit atât de mult, am încercat tot ce am putut să aduc el înapoi, dar tot efortul meu a fost în zadar, într-o zi credincioasă i-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a povestit despre un mare vrăjitor de dragoste numit DR WALE, care a lăsat-o și gravidă când căuta un copil, după ce ea mi-a spus că și eu am intrat online, vezi toate veștile bune despre DR WALE, l-am contactat pe DR WALE prin informațiile de contact pe care mi le-a dat prietenul meu, după câteva ore vrăjitorul mi-a răspuns și mi-a spus să rămân și mi-a dat câteva instrucțiuni despre ce să fac și am făcut exact cum mi s-a spus, spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu, care nu m-a sunat de trei ani, m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru toate greșelile pe care mi le-a făcut și m-a rugat că vrea să se întoarcă. acasă cu mine și cu copiii, acum m-a iubit mai mult decât oricând înainte, respectabilii mei spectatori frați si surorile daca treci prin orice fel de problema contactati DR WALE iti dau garantie 100% ca el va rezolva problemele. contactați-l VIA WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?