Fiori pe pielea ta, iubito!

Fiori pe pielea ta, iubito! Fiori de așteptare și sărut. Și, să fi vrut să plec în depărtare, te-aș fi luat pe aripi de sărut. Și, de-aș fi vrut... în depărtare... să fii licoare de-așteptări și să te beau dintr-o chemare, asemeni soarelui băut de zări.
Fiori pe tâmple și pe buze, și mă apropii de tăcerea ta, și așteptări sinistre și confuze... stop! Am obosit de-atâta romantism. Vreau să adorm și să-mi împlinesc somnul. Să ne-o tragem când o fi somnul mai dulce - ca doi lunatici care au hotărât pe linii de tensiune înaltă să urce.
Scurtcircuit și degajare totală. Așa-i în lumea noastră, de vrei să mă simți și de mi se scoală.
Degajare totală...
Săruturi pe pielea ta, iubito! De parcă universul e înghițit de-o rază de lumină Eu - univers, tu - lumină. ♡

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?