În duș și sub plapuma ta

Moleșeala asta n-o pot înțelege nicidecum. Mi-a furat și mințile, și inima, și sufletul... și parcă stăteam de veghe asupra propriilor trăiri, dar se pare că farmecul ei a fost mult mai puternic decât capacitățile mele cognitive. Am lins-o în timp ce făceam duș în pielea goală. Să spun că a fost grozav? Băga-mi-aș pula... voiam să mor în acea clipă, de-atâta plăcere, și trăiri, și extaz... doar că firea ei inocentă căuta săruturi pe gât, pe tâmple. Să-i mușc părul și să sug apă din părul ei umed, și să-i penetrez vaginul, știind că e încă virgină. Abia de intră un deget și mi se alătură și buzele... mă fut cu tot cu suflet de pulsiuni care trec prin pula sculată și n-am cum să i-o vâr... doar să o ling până la convulsii în care să cad mort de oboseală. Să cadă și ea lângă mine și să zâmbim unul altuia, căci am făcut-o și pe asta. Ne-am iubit sub apa dușului și ea tot a rămas virgină. Ce mult o iubesc, căci orice oboseală cu dânsa îmi dă energii pe care nu le-am mai avut vreodată. E doar liniștea și plăcerea de-a ne ghemui umezi sub aceeași plapumă, și să ne-o tragem spre dimineață, dar fără a o dezvirgina. Nu mai știu ce se întâmplă cu mine. Mi-a furat arta de-a cuceri și mi-a dăruit iubire.
P.S. Sub plapumă atingerile au magia atmosferei de sărbătoare, când orice respirație dăruiește ceva... căldură. Și dacă e vreo stare apăsătoare care să-mi fure gândurile, tu vei ști cum să te apropii cu atingeri ușoare, sărutându-mi sufletul cu îmbrățișări și cu buzele-ți sărutându-mi buzele... tresare dorința de-a mă furișa spre plăceri halucinante și pline de splendoare. Beatitudine lovită de bătăi de inimă într-atât de tare, încât mă arde fericirea pe dinăuntru și mă topesc în așteptări de-a ne adânci mai tare și mai tare într-o lume în care nu există decât prezența mea și a ta... și, tu în mine floare de iubire, dezvirginându-mi toate aventurile într-o inocentă trăire, sub plapuma ta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?