Cum e să ai iubită?

Să ai iubită înseamnă întâi de toate a te avea pe tine în rolul de bărbat. Bun la pat, la gătit, la adus bani în casă... la, la, la. Viața asta n-ai cum s-o trăiești după perdea. Femeia vrea să iasă în lume și să-i placă de felul în care arată alături de cel care o scoate din casă. Îngrijit e puțin spus. Ba chiar și inteligența e o nimica toată. Charismă, simțul umorului? Despre ce scriu? Doar nu mi-am pus în plan să scriu de dragul scrisului. Un bărbat are sufletul care miroase a scrisori de dragoste, de pacoste, de ghinion, dar luptă... Unde-i muza, de ce nu simt să mă exprim? Obositoare viață, ciclică. Sentimente în tomberoane și speranța că vom deveni ceea ce am fost cândva. Mă doare să văd cum sub ruini de așteptări munții se înalță spre un strigăt al tăcerii. Banal strigăt, ca beția care te lasă cu dureri de cap și nu te mai vindecă de durerile spirituale. Ești prost dacă o să mă judeci pentru ceea ce scriu. Nu știu ce m-a apucat, dar îmi place. Sunt pe val, ca studentul care a fumat al 3-lea joint și tot nu știe cum s-o scoată la capăt cu proiectele anuale. Restanță la capitolul viață. Bărbatul tace. Să fii bărbat înseamnă să taci și să iubești. Să ai iubită ar însemna să-ți jertfești tăcerea în momentul în care iubita e disperată că s-ar putea să n-o mai iubești. Oare iubirea disperă? Prostii îndrug. A avea iubită înseamnă întâi de toate a pune la timp lemne pe rug, chiar și atunci când rugul dintre voi e aproape stins de banalele ploi. Păstrează chibriturile la dos, ajută!

Comentarii

  1. Am mai citit câteva din articolele tale până a ajunge la ăsta...(câte reuşeşti în 10min).
    Îmi place. Ultima frază e bună. Şi fraza aceasta :
    "Să ai iubită ar însemna să-ți jertfești tăcerea în momentul în care iubita e disperată că s-ar putea să n-o mai iubești" mi-a plăcut prea mult.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?