Întru cunoașterea de sine


Gândește-te la prima amintire din viața ta. Întreabă-te cine ești, în momentul de față. Vreau să fii singur, doar tu și cu amintirile tale. Cei dragi sunt ca niște păianjeni care au împânzit lumea. Desprinde-te de plasa lor. Ia-ți o călătorie imaginară spre locul în care ți-ai dorit dintotdeauna să-l vizitezi. Respiră. Ademenește într-acolo liniștea interiorului tău și zâmbește. E pentru prima oară când te poți simți atât de liber, ca o petală în bătaia vântului. Să te prindă un fluture cu aripile-i ușoare și să-ți șoptească că ești netedă, rece, mirositoare într-o arșiță devastatoare. Tâmplele să-ți transpire ca bolta cerului într-un amurg de vară care-și scutură clipele în calendarul unui elev, la începutul anului școlar.
- Bună ziua!
Toți tac. Zâmbesc ironic unul altuia. „Ce mai vrea și asta?”, se întreabă unul din ei. Așa e și în grupul „Cunoașterea de sine”. Ce mai vrea adminul cu întrebările lui? Sinucidere în masă! Glumesc, domnilor. Lumea are nevoie de proști, supuși, dezordonați, dar și de ascultători, timizi, frumoși, tăcuți. Chiar nu contează cum ești, atât timp cât mă citești și îți place ceea ce scriu. Scriu pentru tine, cititorule. Îmi dedic plăcerile interiorului, ție! Tu ești alesul și poate că mulți alții sunt ca tine.Vreau să mă joc cu mintea ta. Îndrăznesc s-o fac și pe asta, să fii experimentul imaginației mele. Un minut de-ai reuși să nu te gândești la nimic și să respiri cât mai adânc. Asta-mi doresc, să te supui celor scrise de mine. Sunt demonul tău și îngerii tăi tot în mine-i vei găsi. Întreabă-te cine ești, de mii de ori, poate de sute de mii, până vei ameți. Te stimez, ai respectul meu, chiar dacă nu știu cine ești. Mă joc cu un necunoscut, nebun de-a mă citi.

Comentarii

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua ma numesc Kerris Fraser din Thailanda vreau sa impartasesc o experienta uimitoare pe care am avut-o cu atotputernicul doctor Ogundele un caster vraja, sotul meu Greg a vrut sa se separe cu mine si a depus un divort, iar el a fost cu o alta femeie, am fost cu adevarat devastat am plâns zi și noapte zi de zi, i-am povestit unui prieten de-al meu despre situația mea și ea mi-a povestit despre casterul puternic de vrăji numit Dr. Ogundele, mă simțeam un pic sceptic în privința asta, dar am decis doar să-i încerc să fac fiecare lucru pe care doctorul Ogundele mi-a cerut-o să-l fac, iar el mi-a promis rezultatul de 24 de ore și a doua zi dimineață, când s-a terminat cu vraja, spre cea mai mare surpriză a fost Greg, soțul meu, în genunchi, care mă rog să-l iert și să-l accept înapoi și azi suntem împreună, sunt atât de fericit, mulțumesc dr. Ogundele. El are puterea de a rezolva orice fel de problemă, de asemenea, vă poate ajuta să îl contactați prin: e-mail: (ogundeletempleofsolution@gmail.com) WhatsApp sau Viber Chat: (+27638836445).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?