Libertate femeilor!



Bărbaților, oferiți libertate femeilor! Ce folos că vei fi primul în intimitatea ei? Chiar crezi că asta îți schimbă statutul? Chiar ești atât de credul în faptul că vei fi unicul? Să-i legi aripile de dragul dorinței de a te simți împlinit? Îți sapi groapa, bărbatule! Căci ea știe ce vrea și e o prostie să crezi că femeia e oarbă în dragoste. Simțul ei e mai presus decât prejudecățile tale. Te va înșela în gânduri, apoi în realitate. O să te doară să vezi cum frumosul de cândva e mai mult iluzie decât realitate. Îți plac iluziile? Ești adeptul lumii imaginare? Nu zic să nu-ți iubești femeia. Zic s-o lași în lumea ei, să nu-i forțezi viitorul. Ea știe prea bine pe unde să calce și din ce buze să guste. Faptul că-i interzici s-o facă va fi o tentație să repete ceea ce numești tu greșeală. Întoarce-i spatele precum o face și ea. Logodește-te cu propria-ți singurătate, dar nu te lăsa păcălit de aparențe. Decât să cerșești ceva ce nu poate să-ți aparțină, mai bine dăruiește ceea ce va fi apreciat la justa valoare. Împacă-te cu trecutul și folosește-ți energia în scopuri constructive. Doar așa o să te înalți spre punțile spiritualității. Doar așa vei deveni atractiv pentru ispita ce dăinuie în femeie. Nu vezi în toate astea o soluție? E aberant și zici că-i utopie? Ei, bine! N-ai decât să rămâi a fi gelos. Căci, prin gelozie o să-ți demonstrezi incapacitatea de a-i oferi dragoste. Nu zic să nu fii gelos. Zic să nu-ți arăți gelozia. Cu toții avem slăbiciuni, dar asta nu înseamnă că trebuie să facem spectacol din trăirile noastre. N-ai înțeles în ce constă libertatea femeii? S-o iubești necondiționat. Să-i iubești prezența și absența. Să trăiești cu plăcerea de a o avea în inimă și în suflet. Să te apropii de dânsa în măsura în care simți plăcere și împlinire de sine. Și încă ceva! Să comunici cu dânsa toate semnele de întrebare. Nu zic să-i spui tot ce ai pe suflet. Zic să conștientizați barierele care apar în relația voastră. S-ar putea să puneți punct relației, în schimb n-o să pierzi ani în lupta de a fi acolo unde ești deja „înmormântat”.


Comentarii

  1. Femeile stiu fix o pula,zic una si fac alta si tu faci acelaisi lucru .Narcisismul si prefactoria de care sunteti capabile depăseste ibtradevar capacitatea bărbatului de a vedea dincolo de prostia voastră.Stii de ce ?,poate chiar va iubeste ,poate chiar isi da silinta sa te inteleaga ,dar unele sunt prea ...axate pe puterea cuvântului libertate pentru a valorifica asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata asta e o h****a daka ii dai libertate ap ea chiar o sa caute shi o sa caute dar daka o tzii linga tine nu o sa caute nimik

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai depinde si ce femeie ai linga tine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. e ceva care ma rascoleste ,si cred ca nu multi inteleg mesajul tau..dar eu astept continuare..la ceeia ce ai inceput o fila a relitatii tale...

    RăspundețiȘtergere
  5. Da..raspund la unii care au zis ca nu trebuie de dat libertate la femei..desigur ca intr'o oarecare limita..restrictii o femeie poate vedea acasa de la parinti,ea insa cauta o persoana (in cazul dat un barbat) alaturi de care sa se simta mai libera.Desigur,nu trebuie de lasat sa se suie in cap,dar asta e ceea ce o atrage pe o femeie la un potential barbat daca el procedeaza astfel.
    Nu astept reprosuri..ceea ce am zis a fost dovedit real de o sumedenie de barbati de diferite caractere..sa fiti iubiti !

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ea este o libertina nici o restrictie nu ajuta .

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?