Spovedanie matinală

Tot ce vrea o femeie de la un bărbat este ca acesta să se implice într-o relație în plan emoțional. Pe dânsa raționamentele bărbatului n-o interesează. Când e vorba de emoții, se subînțelege faptul că dorește un buchet de flori și multe altele. De unde să ia bani pentru flori e problema bărbatului. Măcar să-i dea muie vecinului poponar și să fie achitat pentru asta. Femeia vrea sentimente. Vrea ceva unic și neconceput în standardele societății. Păi, cum altfel? Mai sunt și femei care concep altfel relațiile, dar astea-s deștepte. Iar când e vorba de femei proaste, lor nu le poți combate vreun anumit stereotip. Ei, bine. Nu mai sunt proaste femeile care-s proaste, doar că felul lor de a comunica este prin afecțiunea pe care le-o dăruiești și nicidecum prin idei filozofice. Cu ideile filozofice să te duci la una care a rătăcit prin raționamente din nu știu care cauză. Dar care femeie o fi mai bună în sensul bun al cuvântului, cea care vrea totul prin sentimentalism denigrat sau cea care știe a cântări cuvintele? Ce înseamnă sentimentalism denigrat? Asta înseamnă că mult-iubitul ei bărbat poate încălca orice conduită morală, să fure, să violeze, să distrugă etc. Pe dânsa asta n-o interesează, că el este un nebulos care emană energie negativă asupra mediului. Tot ce o interesează pe dânsa este ca într-un fel anume el să-și îndrepte energia asupra ei într-un mod constructiv. Să-i dăruiască iubire și limbi în pizdă. Femeia calculată în cuvinte tot la limbi în pizdă speră, doar că în alt mod. Ea speră ca bărbatul de lângă dânsa să fie priceput la vorbă și la fapte. Să vibreze limba lui a bunăstare și principialitate. Să-i umple tezaurul intim cu perle șlefuite de trecerea timpului. E setoasă de cultură generală și de interconexiunea de sisteme trecute prin greutatea clipei. Sigur că da! Sunt femei care nu iubesc sa li se dea limbă în pizdă. Ar fi trebuit să vorbesc și despre ele. Ce să vorbesc? Aș putea doar să subliniez faptul că clasicismul mai e încă la modă. Cracii la nouăzeci de grade și... după principiul bunicăi tale vei trăi, să nu dai sex bărbatului mai mult de două ori pe săptămână. Poate că ai și notat asta undeva, să faci mătănii în fața crezului tău. Așa e dat de la Dumnezeu, să fie totul cu măsură și cu limpezime de undă. Să râzi când ți-a propune bărbatul să-ți tundă blana din locul unde se intersectează membrele posterioare și să-l calmezi cu un polonic în cap. Neobrăzatul! Și-a ieșit din minți și evoluează spre o formă gravă de handicap, căci ai constatat că te vrea din cap până între picioare, să-ți sugă nectarul din tot ce emană sudoare. Ar face-o, zău că ar face-o, dacă ai emana din tine prospețime, dar unde ai văzut ca dogma să împrospăteze tăcerea din tine? Așa e viața, monotonă și uneori vioaie. Bărbaților, feriți-vă pula de zoaie!

Comentarii

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?