Resemnează-te!



Eu: Ce faci?

Ea: Privesc un film, tu?
Eu: Scriu ceva.
Ea: Ce anume?
Eu: O să-ți spun mai târziu. Până când nu pot spune.
Ea: Ok!
Eu: În ce sector te afli?
Ea: Buiucani.
Eu: Vrei să ne vedem?
Ea: De ce ai dorința să mă vezi?
Eu: Niciun gând serios în capul meu. Nu știu de ce vreau să te văd... nu pot înțelege de ce îmi doresc uneori să văd oameni, în deosebi fete. Chiar nu pot găsi ceva anume pentru care să-mi doresc cu adevărat să te văd. Doar de să te văd pur și simplu, să înțeleg că suntem străini unul pentru altul și să-mi reproșez că mi-am permis să ies cu tine. Rar se întâmplă să îndrăgesc o persoană și să fiu absorbit de ore în șir de discuții. Sunt capricios, morăcănos și plin de dezgust. Nici măcar nu-mi permit să insist a ieși cu tine, fiindcă îmi doresc să-ți fie plăcut, să te regăsești în discuția noastră. Dar cum să te regăsești în discuția celui pe care nu-l cunoști? Doar de să joace teatru unul din noi sau ambii să jucăm teatru. Mie îmi place să fiu natural și s-ar putea să te sperie acest fapt, nu pentru că m-aș da la tine, ci pentru că aș putea să mă întorc și să plec, fără a spune vreun cuvânt.
Ea: Frumos! Răspunde acum la o întrebare… dar, sincer! La câte fete ai trimis așa ceva?
Eu: Prefer să nu răspund, fiindcă întrebarea ta mă face laș, iar răspunsul meu m-ar face și mai laș(în sens că nu-mi place să justific ceea ce spun din inimă).
Ea: Hai, răspunde! Sincer! Ca să mă scoți pe mine la plimbare nu e de ajuns doar un simplu mesaj.
(Eu în gândul meu: Cale ferată să-ți trag până la scara blocului și să te scot cu trenul?)
Eu: Nu-mi doresc să ne plimbăm. M-a dezamăgit întrebarea ta. Știu că în mod normal orgoliul tău va fi afectat și vei spune că n-am decât să-mi caut de treabă sau ceva de genul. Uite că îmi doresc să-mi caut de treabă și aș prefera să nu primesc replici. Pur și simplu n-a fost să fie. Probabil că sunt o mulțime de băieți care își doresc să iasă cu tine. E dreptul tău să te mândrești cu asta. Eu prefer un alt tip de femei, care nu cerșesc atenție. Eu am ce dărui și mi-aș dori ca fata de lângă mine tot să aibă ce dărui. Ce poți să-mi dăruiești, dacă din start îmi pui condiții că nu te-aș putea scoate la plimbare așa ușor... nu-mi plac așteptările și nu pot accepta o astfel de logică. Tocmai din acest principiu s-a acceptat emanciparea femeii din zilele noastre, pentru a avea curaj și responsabilitate deplină, de la egal la egal, în raport cu bărbatul. Deci, în mod normal aș putea spune și eu că nu-mi doresc să ies așa de ușor la plimbare, ba chiar în mod categoric o spun că nu-mi doresc să ies.
Ea: Ascultă! Dacă eu voi ieși cu fiecare băiat care îmi scrie, nu voi avea timp pentru viața personală și plus la asta eu nu-mi permit să ies la plimbare cu o persoană pe care nu o cunosc...Tu știi bine cum sunt băieți din ziua de azi, dar știi foarte bine cum sunt și fetele… De ce un băiat nu cucerește o fată cu timpul? Sunt foarte multe fete care după un astfel de un mesaj, cum mi-ai scris mie... vor ieși cu tine rapid. Fata cu cât crește mai mare, cu atât mai greu se lasă cucerită. Problema e că o fată a pierdut încrederea în băieți. Orice băiat zice să nu fie comparat cu toți, fiindcă e diferit… dar, nu este așa deloc. Până la un moment oarecare toți trădează.
Eu: E dreptul tău să fii fricoasă. Mie nu-mi place să cuceresc. Prefer să iubesc necondiționat. Odată ce mi s-au impus condiții - plec!
Ea: Ok!
Eu: Așa e. Resemnează-te!

Acum un pic de filozofie, cu privire la modul de gândire al fetei. Deci, ea e „prințesă” și merită să aibă viață personală. Are tot dreptul legitim să iasă cu cine dorește. Păi, dacă nu-și dorește să iasă, de ce își mai frământă mințile să afle cu ce scop o scot? S-o plimb pe barcă, în visele ei, desigur. Ah, da! Pe un lac în care e doar lapte de cocos. Vezi bine că fetele au viață personală și trebuie să le sâcâi o lună de zile să iasă la plimbare, ca într-un final să-ți dai seama că nu e a ta. Unde-i logica? Dacă nu-ți dorești să ieși, spune din start că nu-ți dorești și nu mai căuta nod în papură, să găsești momentul potrivit, în care să arăți cât de prințesă ești. Viață personală au și băieții, și dacă ai ajuns să spui că toții băieții sunt la fel… păi, fată dragă! Ți-o spun cu toată rușinea că toți câinii au aceeași atitudine față de stâlpi. Tu încearcă să nu fii stâlp, ci poate o vrăbiuță de pe ram. Și, vei vedea că nu toți câinii sunt la fel. Unii se vor fugări după tine, iar alții nici chef n-o să aibă să te bage în seamă. Așa că, femeilor, resemnați-vă cu gândul că toți bărbații sunt la fel, atâta timp cât nu aveți spiritualitatea necesară pentru a pătrunde în inima unui bărbat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?