Ești fericirea mea!

Am văzut părul tău în poze. E un păr mătăsos, ceea ce denotă faptul că ai o lume lăuntrică pătrunzătoare. Ești un pic alintată. Totuși, chestia asta te face și mai frumoasă, deoarece datorită acestui fapt îți licăresc ochii, de parcă ai ascunde luminițe de licurici în ei. Și-apoi, m-aș alinta și cu frumusețea ta, dar numai dacă ne-am vedea sub clar de lună, să cânte noaptea și-a ta mână să încălzească mâna mea. Sunt rece și mi-ar face plăcere să mă încălzească dragostea. Dar dacă ar fi să înnebunesc de tăcerea plăcută dintre noi, aș căuta buzele tale și le-aș atinge încet, de parcă aș vrea să savurez universul dintr-o atingere ușoară. Să te fac să mă vrei și să cauți în mine pasiunea bestială. Ești fericirea mea. Cel puțin, în această clipă simt că ești a mea fericire, nu pentru că te-aș lipsi de libertate, ci pentru că îmi permiți să-ți admir zborul.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?