Contează cine pleacă sau cine rămâne?


Inima omului cunoaște mai mult decât ar fi cunoscut vreodată mintea diavolului. Și, e banal să mă întreb dacă diavolul are inimă, precum e banal să mă întreb dacă vreo inimă bate de dragul privirii diavolului.

E de așteptat ca în viețile noastre oamenii să vină și să plece. Așa e dat să fie și nu putem opune rezistență firescului.

Totuși, să vedem dacă contează cine pleacă sau cine rămâne.

Au plecat din viața mea și-mi pare bine că au plecat frumos. M-au lăsat cu lacrimi în ochi și-am înțeles că așteptările mari nasc dezamăgiri binemeritate.

Am plecat și eu și m-a durut să văd inocență în lacrimi. Și-am învățat să nu dau speranțe celor care n-au tărie de caracter pentru a suporta dezamăgirile.

Am rămas în viața unora și-am învățat să fim împreună numai când inima ne-o cere.

Și-o spun cu certitudine că nu contează cine pleacă, precum nu contează cine rămâne. Contează cui permiți să rămână și în viața cui îți permiți să rămâi.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?