De ce refuz să fac sex?


Fiecare etapă a vieții e marcantă prin ceva anume. O să încep cu faptul că în perioada pubertății apăruse unele stranietăți în felul meu de a fi. Căutam cu disperare o sticlă de șampanie. Văzând că dimensiunea gaurei e prea mică mi-am luat inima în dinți și l-am întrebat pe un prieten dacă e posibil în alt mod. El mi-a spus că unii o fac cu ajutorul palmei, dar tot nu înțelegeam cum e posibil, fiindcă palma e dreaptă. Abia peste noapte mi-a trecut prin minte ideea că palma are prioritatea de a se strânge.


Altă etapă a vieții m-a marcat prin faptul că futeam tot ce se mișcă. Din fericire n-a fost o perioadă atât de lungă, fiindcă slăbeam pe zi ce trece, din motiv că așteptam cu disperare să aflu dacă le-a venit ciclul… 


M-am cumințit în ziua în care începusem să pun accent pe dragoste. Eram inspirat de câmpul energetic dintre noi și căutam în mod permanent să păstrez senzația de euforie. Acum sunt departe de a trăi acea stare de îndrăgosteală, dar am rămas cu tiparul perfecțiunii în mine. De ce refuz să fac sex? Deoarece am nevoie de potențial și rafinament în simțuri, pentru a o atrage energetic pe fata viselor mele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?