Dedicație furătorilor

Sunt furios. Nu știu dacă ești fată sau băiat. Idee n-am ce vârstă ai și din ce soi de spermatozoizi te tragi. Știu doar că ai îndrăznit să vâri mâna în buzunarul meu. Ți-ai permis să-mi furi ultimii bani. N-am cu ce plăti facturile și mi-e silă de modul tău de viață.

Am o surpriză pentru tine. Am o surpriză pentru toți cei care vor îndrăzni să mai fure ceva. O să procedez precum a procedat Vlad Țepeș. Mai bine să-mi petrec viața după gratii, decât să accept o societate în care există obiceiul de a fura. Cine naiba a ejaculat peste creierii voștri?

Se fură în înalta societate și printre cei săraci tot se fură. Să fiți într-atât de impotenți încât să nu vă ducă capul a trăi cinstit? Retardaților! Rugați-vă să nu vă prind în flagrant delict, altminteri o să învăț a face ciorbă din degetele voastre. Compătimiri celor care au fost furați. Coaie în gât celor care continuă să fure!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?