Generaţia nodului în gât

Într-o zi de vară, deplasându-mă prin mai multe sate, auzisem cum o doamnă o întrebase pe o bătrânică: „Eh, mătuşă Ileană, de-aş avea mintea matale…”. La care, bătrânica n-a întârziat să-i răspundă: „Ce folos c-o am, dacă n-am cui să i-o vând”.


Păi, la tineri tot cam aşa stau lucrurile. Unu-i deştept de-i crapă cămaşa la piept, dar dacă n-are minte de vândut, are deget de supt!


Şi, să nu mai vorbesc de faptul că dăunăzi m-am întâlnit cu un consătean, un băiat de vreo 19 ani. M-am uitat lung la dânsul şi emotiv cum era a început să-şi frece nasul cu degetul, mai să şi-l frece şi cu cotul.  Am înţeles că băiatul acesta cunoaşte femeia numai din auzite. L-am întrebat dacă are prietenă şi mi-a zis că n-are bani pentru aşa ceva.


Vă întrebaţi ce legătură are privirea mea cu frecatul nasului şi cu faptul că băiatul n-are prietenă (şi bani)? Ei, bine! Eu mă întreb!


Ideea e că băiatul, fiind emotiv de fire, îşi freca nasul, deoarece începuse să-i crească tensiunea arterială. Iar, un băiat care nu-şi poate controla limbajul trupului şi energia interioară, mai credeţi că are statut de macho?! Nici vorbă! Mai degrabă că noaptea visează bani şi dimineaţa când se trezeşte, de disperat ce este, că totul a fost doar un vis, uită măcar pe dinţi să se spele… ( Să nu mă întrebaţi de unde ştiu toate astea!)


Totuşi, o soluţie în toate o fi în vorba lui Socrate: „Cunoaşte-te pe tine însuţi!” Ce-o mai fi şi asta? Vă explic!


Sunt multe cărţi de interpretare a limbajului trupului, dar niciuna din ele n-o să abordeze adevărul în mod absolut. Aşa că cea mai eficientă metodă pentru a-ţi cunoaşte limbajul trupului (a te cunoaşte) este în a analiza şi a compara cu ceva fiecare mişcare pe care o faci (atingere de nas, felul de a muşca buzele etc).


Peste o oarecare perioadă de timp o să cunoşti limbajul trupului tău şi la fel de bine vei descifra ce se ascunde în sufletele oamenilor, prin a citi limbajul trupului lor (mai  e nevoie şi de curaj pentru a-i privi).


Dacă vei însuşi această lecţie, succesul o să vină de la sine atât la bani, cât şi la fete (în cazul băieţilor), şi la tot. (Şi mătuşica Ileana şi-a vinde mintea, dacă s-ar apuca să scrie vreo carte la PC-ul vreunui nepot (fără cunoaşterea limbajului trupului nu va putea să-şi convingă nepotul să-i împrumute PC-ul.))


Replică:
În cazul care ai avut răbdare să citeşti articolul şi te-ai simţit deranjat ori de limbaj, ori de nodul din gât, ori de carnea dintre dinţi, o replică am de dat:

Ori scuipi, ori înghiţi!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?