Şi băieţii sunt sentimentali


Sunt flămând de adevăr, dar voi fi bun şi-o să-l împart cu voi. Mă doare… Mă doare tăcerea! E apus de zori în sufletul meu şi ea mă cheamă.

Salut, iubito! Ştiu că-ţi plac băieţii răi. De dragul tău voi îmbrăca şi această mască. Da, merită! Nu vreau să te pierd, nu vreau să te las pur şi simplu. Nu-ţi voi spune că te iubesc şi te voi tachina cu indiferenţa mea, dar să ştii, te iubesc!

Leagă-mi aripile, iubito! Voi zbura din lumea ta, căci numai aşa o să rămân ideal pentru tine. Nu-mi voi cere scuze, dar te rog, iartă-mă!

Vino lângă mine. Zici că-ţi plac ochii mei? Te pierzi în ei? Îmi dai pupici numai pentru a fi regina braţelor mele? Oh, nu... iubito! Nu-s genul de bărbat sentimental. Nu mă impune să-ţi vorbesc despre ceea ce simt. N-o să-ţi reuşească!

Numără-mi bătăile inimii. Simţi că bate pentru tine? Nu-mi cere să ţi-o spun!

Te iubesc, iubito!


Adio!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?