De ce nu cer iubire din partea femeii?

Am un singur răspuns. O femeie poate iubi doar așteptările. Și nu e în firea mea să fug de prezența ei pentru a o înnebuni. Prefer să fiu respectat. Să iubesc și-apoi să simt că mă iubește prin ecoul iubirii mele. Să depășesc măsura așteptărilor ei și în asemenea mod să depășesc și felul meu de a fi.
Femeia e calea spre infinit. Ea - infinitul sensibilității. Eu - infinitul puterii. Sensibilitatea oferă cunoaștere. Puterea oferă protecție. Și-o mai fi ceva. Femeia nu trebuie iubită într-un mod obsesiv, ci într-un mod care să amplifice senzația de libertate.
Totuși, de ce femeia iubește doar așteptările? Deoarece în privirea ei licăresc lumini din universul creației. E în firea ei să aștepte, fiindcă s-a născut să dea continuitate vieții. Iar viața nu se rezumă la tot ce se mișcă, ci caută a se complace în oglinda propriei mișcări.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?