De ce bărbații consumă alcool?


Deoarece la beție ne imaginăm că suntem iubiți mai mult de către femei. Și se pare că are efect această ipoteză, fie prin forța atracției universale, fie prin lungimea de undă dintre falsa ignoranță a noastră și a femeilor. Căci, precum voi, femeile, ați descoperit succesul în modul în care ignorați bărbații, așa și noi, bărbații, am descoperit mai multă feminitate în sticla de vin pe care are s-o bem. Femeile doar iubesc bărbații care au sânge în vână. Și, e de la sine înțeles că trăim într-o societate unde concurența e mare. De unde să ai sânge în vână, dacă nu pui nimic în vână? Cât se mai poate să fii băiat bun? Bunătatea asta e ca floarea care stă deasupra vinului dulceag. O să fim buni atâta timp cât vom avea ce să consumăm. Dacă se termină dulceața vinului, se termină și bunătatea și are să ne trezim într-o belea oțetită de ironia sorții. Recunosc că sunt beat în momentul în care scriu. Și, nu mi-am pus în plan să mă îmbăt. Totuși, un mare adevăr am descoperit. Fetele caută în iubiții lor un tată bun. Și, se pare că mulți tați sunt buni numai la beție.  
Sunt geloase, frate! Așa au fost educate aceste creaturi feminine, să creadă că adevărul suprem e în ele. N-am chef să le contrazic în acest sens, fiindcă de cele mai multe ori așa și este. Păi, cum să nu fie geloase pe faptul că alcoolul ne face mai fericiți decât prezența lor? Ele sunt zeițe în lumea lor și n-ar trebui să existe o abatere de la crezul bărbatului, precum că femeia e virtutea virtuților.
P.S. Vedeți la ce duce răceala și izvarul? Să nu răciți, oameni buni, altminteri riscați să vă fericească licoarea lui  Bacchus.
P.P.S. Totuși, o mai fi ceva. Nu e tocmai femeia unicul motiv pentru care bărbații servesc. A servi e omenește și nu zic să servim cu măsură, ci mai degrabă cu cine trebuie. Fiindcă, beția are în sinea ei cea mai sinceră spovedanie. Am înțeles asta în momentul în care i-am spus bunelului cât de mult îl iubesc. De nu era beat, era să cred că nu m-a băgat în seamă. De nu eram beat, era să mă creadă superficial.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?