De ce fug de relațiile serioase?



Am un singur motiv: urăsc să mă justific. Și, vă spun de ce. Deoarece sunt bărbat și nu fac ceva anume pentru socoteala femeii. Ah, da. Nu-s înțeles și e normal să fiu sâcâit cu dramaturgii feminine. Parcă o văd cum începe să tremure și nu-și mai găsește graiul. După asta încearcă s-o liniștești, să-i explici toată filozofia lumii până o faci să înțeleagă miezul discuției și să perceapă cât de cât realitatea propriilor acțiuni. Pentru ce? Doar pentru a se lipi de pieptul meu cu fruntea ei firavă? E plăcut, desigur, dar vă spun cu certitudine că moare bărbatul din mine din momentul în care încep să mă justific. Nu-mi mai pasă dacă sunt corect în propriile acțiuni și nici de relația serioasă nu-mi mai pasă. N-a fost să fie și-i tot! Și, nu-mi rămâne decât să-mi pun căștile pe cap în loc de antidot.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?