Despre femeile care fumează


O colegă simpatică întrebase părerea mea despre fetele care fumează. Știind că nu fumează, i-am spus că n-am nicio părere. Totuși, i-am mai spus că am impresia că o fumătoare fumează în felul în care ar face miniet în spațiul public. Înțeleg că n-am procedat corect, deoarece nu trecuse mai mult de o săptămână și o văzusem pe acea colegă trăgând din țigară. Nu știu dacă a fost vreun semn să mă dau la dânsa și să-mi facă miniet, precum nu știu dacă a început să fumeze înainte de a spune chestia asta sau dacă începu să fumeze după ce i-am spus faza cu minietul. Ca să fiu înțeles corect, n-am nimic contra minietului din spațiul public și rămân pe principiul că fiecare face ce vrea, atâta timp cât legea îi permite acest lucru.
P.S. Dar dacă sincer, mai sunt de părerea că fundul unei fete nefumătoare miroase mult mai frumos decât gura unei fumătoare.
P.P.S. Asta în cazul în care nefumătoarea n-are menstruație și are simț să respecte igiena personală.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Merită să-ți înșeli iubitul?

Cărui fapt se datorează replica femeii „tu ești bărbatul”?

De ce bărbatul își dorește o fată cuminte?